Синтаксичні особливості слоганів у текстах освітньої реклами
Abstract
Однією з важливих сфер інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку особистості, запорукою успішного майбутнього країни й нації є освіта. Процеси інтеграції у світовий освітній простір, комерціалізації під впливом розвитку ринкових відносин зумовили розширення сфери освітніх послуг, а відповідно й активізацію рекламної діяльності.
Literaturhinweise
Арешенкова О. А. Комунікативно-прагматичні та стилістичні параметри рекламного тексту: монографія. Кривий Ріг: ФОП Маринченко С. В., 2018. 176 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В. Бусел. Київ; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005. VIII. 1728 с.
Віговська Л. А. Слоган як один з видів рекламного тексту. Закарпатські філологічні студії. 2020. Вип. 14. Т. 1. С. 281–285.
Зелінська О. І. Синтаксичні особливості українського рекламного тексту. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія. 2017. № 27, Т. 1. С. 11–13.
Зірка В. В. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня док. філол. наук: спец. 10.02.04 «Германські мови». Київ, 2005. 34 с.
Кутуза Н. В. Слоган як сугестивний концентр реклами. Рекламний та PR-дискурс: аспекти впливу: зб. статей. Київ: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2015. С. 133–137.
Малишенко А. О. Переклад слоганів в англомовному рекламному дискурсі. Вісник Харків. нац. ун-ту. 2011. № 973. С. 188–192.
М’яснянкіна Л. Синтаксична специфіка рекламного дискурсу. Вісник Львівського університету. Серія Журналістика. 2017. Вип. 42. С. 299–306.