Контент-аналіз політичних програм кандидатів у президенти України П. Порошенка, Ю. Тимошенко та В. Зеленського (на матеріалі виборів президента України 2019 року).

Autor/innen

  • Hanna Sytar Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Maryna Rohova Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Мета дослідження – за допомогою методу контент-аналізу здійснити кількісно-якісний аналіз програм кандидатів у Президенти України Петра Порошенка, Юлії Тимошенко та Володимира Зеленського (на матеріалі виборів Президента України 2019 року).

Autor/innen-Biografien

Hanna Sytar, Донецький національний університет імені Василя Стуса

доктор філологічних наук, доцент, доцент кафедри загального та прикладного мовознавства і слов‘янської філології

Maryna Rohova, Донецький національний університет імені Василя Стуса

студентка 4-го курсу ОП «Прикладна лінгвістика»

Literaturhinweise

Вегеш М. М. Політологія: підручник. 3-тє вид., перероб. і доповн. Київ : Знання, 2008. 384 с.

Костенко Н., Іванов В. Досвід контент-аналізу: Моделі та практики: Монографія. Київ: Центр вільної преси, 2003. 200 с.

Морозова И. Слагая слоганы. Москва : РИП-Холдинг, 2006. 174 с.

Чорна О. О. Комунікативний імідж президента : Монографія. Київ : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2017. 300 с.

Maslow A. A. Theory of Human Motivation. Psychological Review, 1943. Vol. 50. № 4. P. 370–396. URL : http://psychclassics.yorku.ca/Maslow/motivation.htm (дата звертання: 07.03.2019)

##submission.downloads##

Ausgabe

Rubrik

Розділ ІV. Проблеми лінгвістики тексту, дискурсології, дискурс-аналізу