Особливості мовленнєвих ситуацій ділового дискурсу.
Abstract
В наукових колах дискурс розглядається як «семіотичний простір, який складається з вербальних і невербальних знаків, орієнтованих на обслуговування певної комунікативної сфери, а також тезаурус прецедентних висловлень і текстів» [3, c. 132]. Уявлення про дискурс тісно пов‘язано з моделями мовленнєвої поведінки та набором мовленнєвих дій і жанрів, специфічних для певного типу комунікації.References
Авронин В.А. Проблемы изучения функциональной стороны языка: К вопросу о предмете социолингвистики. Л., 1975. 276 с.
Карасик В.И. Религиозный дискурс. Языковая личность : проблемы лингвокультурологии и функциональной семантики. Волгоград, 1999. С. 5–19.
Карасик В.И. Языковой круг : личность, концепты, дискурс. Волгоград: Перемена, 2002. 477 с.
Ущина В.А. Позиціювання суб‘єкта в сучасному англомовному дискурсі ризику : дисертація… докт. філол. наук. Київ, 2016. – 501 с.
Хомський Н. Три чинники формування мови. Антологія сучасної філософії науки, або усмішка ASIMO = Anthology of Contemporary Philosophy of Science, or ASIMO smile. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2017. С. 501-548.
Шевченко І.С. Проблеми типології дискурсу. Дискурс як когнітивно-комунікативний феномен: монографія. Харків: Костанта, 2005. С. 233-236.
Шейгал Е.И. Семиотика политического дискурса. Волгоград : Перемена, 2000. 368 с.
Bargiela-Chiappini F. and C. Nickerson. Writing Business: Genres, Media and Discourses. Harlow, UK: Longman, 1999. 338 p.
Bargiela-Chiappini Francesca, Nickerson Catherine, Planken B. Business Discourse. London: Palgrave Macmillan, 2013. 359 p.
Dudley-Evans T. and St John M. J. Developments in English for Specific Purposes. A Multi-Disciplinary Approach. Cambridge: CUP, 1998. – 301 p.
Gimenez Moreno R. Words for Working: Professional and Academic English for International Business and Economics. Valencia: Universitat de Valencia, 2010. 400 p.
Holmes J. An Introduction to Sociolinguistics. Pearson Longman, 2008. – 504 p.